Корпоративні цінності

1. Лідерство в галузі та професіоналізм.
Київське відділення є найпотужнішою та найбільшою організацією, що надає послуги для людей, що живуть з ВІЛ у місті Києві та Київській області. Це накладає на організацію та співробітників високу відповідальність та увагу з боку партнерів, ЗМІ та громади. Важливим для організаціє є постійне підтвердження цього поважного статусу, через якість наданих послуг, професійний рівень співробітників та увагу до свого іміджу. Негативно сприймається поверхневість в роботі, публічна критика організації та дії, що псують імідж Київського відділення.

2. Розвиток потенціалу співробітників та організації.
Досвідчена Команда є найціннішим та найважливішим ресурсом організації. Тому Київське відділення усіляко підтримує і сприяє особистісному та професійному розвитку наших співробітників. Ми схвалюємо паралельне з роботою отримання вищої освіти, особливо в галузі соціальної роботи, правознавства та психології. Відвідування професійних тренінгів враховується як оплачувані робочі дні. В той же час організація постійно проводить навчальні заходи для співробітників, в тому числі і в не робочий час.
3. Повага до особистісного простору і часу співробітника та організації.
Київське відділення функціонує за визначеним заздалегідь графіком робочих днів і годин, порушення якого є негативним явищем. Профіль організації передбачає діяльність в поза робочий час, проте такі ситуації є виключенням з правила. Співробітники з повагою ставляться до робочого часу та простору один одного – без нагальної причини не турбують один одного в неробочий час та заздалегідь колег і клієнтів повідомляють про зміни в графіку роботи та відсутність на робочому місці.
4. Взаємодопомога співробітників організації.
Попри наявні визначені посадові обов’язки кожного фахівця організації, співробітники допомагають один одному у випадку потреби, та можуть виконувати функції непередбачені їх безпосередніми завданнями заради спільного блага організації.
5. Індивідуальне сумління.
Керівництво організації довіряє своїм співробітникам, та покладає на них функції з індивідуального планування своєї діяльності та робочого навантаження. Враховуючи це, співробітник бере на себе відповідальність за виконання поставлених задач та усвідомлює, що результат його праці є частиною успіху усього колективу.
6. Готовність до вирішення складних завдань.
Враховуючи значний досвід Київського відділення в різних аспектах захисту та представництва прав ЛЖВ, потужний організаційний та кадровий ресурс, організація бере на себе відповідальність за вирішення складних завдань. Київське відділення не боїться проблем, а вирішує їх!
7. Соціальний ліфт та розвиток клієнтів.
Київське відділення не обмежується наданням благодійної допомоги та послуг, а сприяє поступовій ре-соціалізації та розвитку наших клієнтів, які схильні до асоціальної поведінки. Ми надаємо додаткові можливості та потрібну допомогу клієнтам, які стали на шлях розвитку. Київське відділення виступає в ролі кар’єрного трампліну для клієнтів, які мають мотивацію працювати в соціальній сфері та здобувають відповідну освіту.